2011. november 1., kedd

Bemutatkozás - Sziszi

Sziasztok!

Eljött az ideje az én bemutatkozó posztomnak is. Sziszi vagyok, én leszek Pami társa ennek a blognak a szerkesztésében.17 éves vagyok, és Érden élem a mindennapjaimat. Nagyon szeretek sminkelni, mindent netről tanultam, amit tudok :) Főként a sminkeket, sminktermékeket és körömlakkokat fogok mutatni nektek. Nem célom step-by-step posztokat írni, csak ha különleges kérés van egy-egy sminkre, de nagyon szívesen elmondom, hogy melyik sminkemhez mit használok.

Én nem fogok felső kategóriás (már ami az árát illeti) sminktermékeket használni. Egy részről, mert nem látom értelmét, hisz az olvasók 90%-a nem teheti meg magának, hogy ilyen sminkeket vásároljon. Másrészről a drogériás sminkeket könnyebb is beszerezni, és mindenki főleg ilyesmit vásárol magának. Ezért gondolom úgy, hogy inkább megmutatom nektek mit érdemes beszerezni a drogériákból és mit nem.
A következő posztig sok puszi mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése