2011. november 3., csütörtök

NOTD - nail of the day

Sziasztok Szépségek!

A mai napra egy körmös posttal készültem. A klasszikus leopárdmintát kicsit felturbóztam, és meg kell mondanom, egyszerűen IMÁDOM! Az elkészítés hihetetlenül egyszerű, az eredmény viszont mégis különleges és mutatós.
A hozzávalókat ma vásároltam, vagy fél óráig rohangáltam a Müllerben egy normális, csillámmentes fehér lakkért. Minden tele volt körömfehérítővel, fehér színű körömápolóval, de rendes fehér lakk sehol.. Végül az eladó lány csak egy Miss Sporty lakkot tudott ajánlani, és mivel ezek a lakkok nem drágák, ezért elhoztam, lesz ami lesz alapon.


Lássuk a medvét (jelen esetben leopárdot:)
(a képek minőségéért előre is elnézést kérek, jelenleg fényképező-hiányban szenvedek, úgyhogy a telefonomra kellett hagyatkoznom..)

vakuval


Annyira siettem a képekkel, hogy elfelejtettem kiigazítani a széleket, és lemosni a bőrömre került lakkot. Remélem elnézitek nekem.. :$

Akkor most jöjjenek a használt termékek:

Essence Better Than Gel Nails alaplakk - soft white
Miss Sporty Et Voila French Manicure - fehér
Essence Color & Go - ultimate pink
Essence Nail Art Pen - fekete
Essence Better Than Gel Nails fedőlakk

Először felkentem az alaplakkot, amely egy halvány, egyenletes, csíkmentes fehér alapot adott a körmeimnek. Ezután jött a csalódás.. Letekertem a Miss Sporty lakkot, és látom, hogy igen rövid, ferde végű ecsete van. Elvileg a francia manikűr fehér körömvégeire lett kifejlesztve, arra biztos, hogy ideális, de teljes körmöt lakkozni vele borzalom! Csíkoz, egyenletlen eredményt kapunk.. A lakk maga szépen pigmentált, csak az ecset az, ami borzalom. A második réteg után javult a helyzet, de így sem lett tökéletes.
A következő lépés a rózsaszín pöttyök elkészítése volt. Ez tényleg nem nagy durranás, csak finoman rá kell nyomkodni az ecset végét a köröm felületére. Próbáltam olyan helyeken elhelyezni a foltokat, ahol a legjobban látszott az egyenetlenség. :D
Utána a pöttyöket finomat körberajzoltam a körömdíszítő tollal, utánozva a leopárdmintát.
Az utolsó lépés az Essence fedőlakkja volt. És a legjobb, hogy ez a lakk valamilyen módon javított a csíkos fehéren, és már alig látszik. :)

A bal kezemen is egyszerű volt megcsinálni, bár a körömdíszítő toll eléggé remegett a kezemben. :D

természetes fényben


Remélem nektek is tetszik a végeredmény!


xoxo
pami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése