2011. október 29., szombat

Bemutatkozás - Pami


Sziasztok Szépségek!

Igaz, hogy az első post egy köszöntő jellegű volt, most mégis szükségét érzem, hogy írjak egy kis bemutatkozást. Az ok nem az, hogy szívesen beszélek magamról, hanem az, hogy úgy döntöttünk, nem én leszek az egyetlen "szerkesztő". Egy kedves, ám igen ritkán látott barátnőm lesz a társam, aki nagyon nagyon szép sminkeket készít, és kár lenne ezeket nem megmutatni a nagyvilágnak. :)
Most elkészítem az én bejegyzésemet, és hamarosan Siham postja is megérkezik. (ugyemilyenszépnevevan??)

Egy 20 éves lány vagyok, akit a szülei Pamélának neveztek el. Valószínűleg ez az akkori Dallas mániának köszönhető, ki tudja.. :D Jelenleg Budapesten tanulok az ELTE történelem szakán, és per pillanat imádom. Bár az első vizsgaidőszak után szerintem már nem ezt fogom gondolni, de nyugalom, addig még van pár hét. Az egyetem mellett igyekszem minél többet dolgozni egy XVI. kerületi szoláriumban. Szeretem ezt a munkát, fel tudja dobni a napom egy-egy vendégektől kapott mosoly. (:
A sminkeléssel 14-15 éves koromban kezdtem el ismerkedni. Első nagy sikerélmény, mikor megvettem egy Manhattan szemhéjpúder duót, és az im. magazin segítségével elkészítettem életem első natúr sminkjét. Jajj, még mindig büszke vagyok arra a pillanatra. :D Viszont amint belekóstoltam a sminkelés nyújtotta pozitívumokba, már nem nagyon akarództam nélküle utcára menni. Talán egy éve jutottam el arra a szintre, hogy nem érzem feszélyezve magam "meztelen" arccal. És ez nagyon jó dolog.
Szintén mostanában kezdtem megbarátkozni a színekkel. Eddig kizárólag fekete, barna, szürke színekkel sminkeltem magam, most viszont már egyre gyakrabban nyúlok élénkebb színekhez. A viszonyunk még mindig nem tökéletes, de nagyon erősen dolgozunk az ügyön. (:
Ha a szemeim nem is, de a körmeim mindig szebbnél szebb árnyalatokban pompáznak. A lakkok a legnagyobb gyengéim. Ha betévedek egy drogériába, egy-egy újabb gyönyörűség mindig jön velem haza.

Nem akarok oldalakon át regélni magamról, úgyhogy itt be is fejezem. Nem is hosszú, nem is rövid, ennyi pont elég lesz.

További szép hétvégét, Szépségek!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése