2011. október 25., kedd

November wishlist

Sokat gondolkodtam, mi is legyen az első "igazi" post.. A legjobban most a JOY-napok foglalkoztatnak, nagyon izgatott vagyok, hiszen pár hőn áhított darab is a birtokomba kerülhet! (:
Akkor lássuk, mire is vágyom novemberben:

Estée Lauder Double Wear Foundation

Egy alapozóra mindenképpen szükségem van, és most szeretnék beruházni egy felsőbb árkategóriás darabra. Sokáig vaciláltam a termékek között, órákig olvasgattam krémmánián, blogbejegyzéseket keresgettem, de egyszerűen nem jutottam dűlőre. Végül egy kedves barátnőmet kértem meg, hogy adjon tanácsot, hiszen ő otthonosabban mozog a 'high-end' termékek között, mint én. (és nem mellesleg bloggerina a hölgy, érdemes lecsekkolni ITT)
A kritériumaim a következők voltak: egy jól fedő alapozóra van szükségem, maszkhatás nélkül, ami nem olvad le percek alatt a zsírosabb bőrömről. Egyből érkezett is a válasz, hogy a Double Wear ideális a számomra, vagy esetleg a light verziója, ha egy könnyedebb termékre vágyom. Esküszik erre az alapozóra, és én hiszek neki! (:


Bourjois Volumizer szempillaspirál

Őszintén szólva erről a spirálról sok jót nem olvastam, viszont mégis KELL! :D
Miután megláttam EZT a videót, és a szempillákat, amit ez a spirál 'csinál', semmi sem tudott eltántorítani tőle, hogy felírjam ezt a spirált a kívánságlistámra. *-*
Nem akartam rögtön fejest ugrani ebbe a 2in1 spirál dologba azonnal, ezért úgy gondoltam, hogy kipróbálok egy olcsóbb változatot. Megvettem a Catrice Evolution to Revolution termékét, és IMÁDTAM! Az egyetlen bibi vele az, hogy egy hónap után elkezdett kiszáradni, és mikor pislogok, összeragadnak a pilláim.
A Bourjois spiráljait amúgy is kedvelem, és biztos vagyok benne, hogy ez sem fog csalódást okozni.



MAC Paint pot

Ehhez sok mindent nem szeretnék hozzáfűzni, szerintem mindenki hallott már róla. Szín kérdésben még nem döntöttem, még bármelyik kicsike meggyőzhet. :D


Ez a 3 dolog, ami mindenképpen a kosaramban fog landolni. Továbbá még szükségem van egy két apróságra, ha időm engedi, bemutatom nektek azokat is.

További gyönyörű estét, Szépségek!

xoxo
pami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése