2011. december 1., csütörtök

Neutrogena Hand Cream - teszt

Sziasztok Szépségek!

Beköszöntött a december, az idő is egyre hidegebb... A vastagabb kabát már egy ideje újra főszerepben tündököl, és a sál is jelentős mellékszerepet kapott. Viszont én nem vagyok az a sapkás típus, valahogy sosem találok olyat, amire azt mondom, hogy "húú, ez én vagyok". A kesztyűk pedig nem szeretnek engem, minden évben kénytelen vagyok venni egyet, mert valamelyik mindig megfutamodik előlem. Pedig esküszöm, jól bánok velük.. :(
Kesztyűt még nem vettem, pedig nem ártana, hiszen mindig fagyoskodnak a mancsaim.. Egyik nap azt vettem észre, hogy a kézfejem kifehéredett, és elkezdett hámlani. Nem volt valami szép látvány, ezért egyből rohantam valami krémet vásárolni. A kézkrémekkel mindig melléfogtam, mind "vizes" volt, alig hidratált,  és egy óra volt, mire felszívódott. Ráadásul az én kezem elég izzadós, így a krémeknek még nehezebb dolguk van beszívódni. Ilyen volt például a Balea kókusz illatú terméke, az illata fenomenális, az állaga viszont katasztrófa.
Most úgy gondoltam, nem kockáztatok. A Neutrogena termékekről csak jót hallottam, igaz, picit drágábbak, de mások szerint megéri. Vettem egy nagy levegőt, és bedobtam a kosaramba. Több fajta volt, fiatalító formulás, kéz- és körömápoló, és az én választásom, a koncentrált összetétellel rendelkező.


Az ára kerek ezer forint volt a DM-ben (a Rossmannban 100-200 Ft-tal drágább), és 50 ml-t tartalmaz. Elég pici a tubus, amint látjátok, majdnem elfér a tenyeremben! Viszont a hátulján található leírás ezt mondja:
"...Egy csepp is elég ebből a glicerinben gazdag formulából, hogy azonnal enyhítse és védje az erősen száraz és kirepedezett kezeket. (...) Koncentrált összetételének köszönhetően akár 200 alkalomra elegendő."
Ezt teljes mértékben alá tudom támasztani! Ahogy kijöttem a drogériából, ki kellett hogy próbáljam. Egy apró pöttyöt nyomtam a kezembe, gondoltam magamban, ez pont arra lesz elég, hogy a száraz részeket bekenjem.. Tévedtem! Az egész praclimra elegendő volt az a kis mennyiség! Mikor a krém kijön a tubusból, halvány fehér színű, sűrű gélt látunk, de amint elkezdjük összedörzsölni, kifehéredik.




Telitalálat volt ez a kézkrém, naponta többször is használom, és azóta pihe puha mancsokkal élem az életem! (:

Nektek van kedvencetek?

Szép napot!

xoxo.
pamii. 

1 megjegyzés:

  1. "Vettem egy nagy levegőt, és bedobtam a kosaramba"
    A levegő mennyibe került? Mit jelent a nagy, mekkora kiszerelés? Egy későbbi postban remélem azt is leteszteled.

    Telente nekem is gyakran kiszárad a bőr a kézfejemen, ami ugyan kellemetlen, de általában semmit nem kenek rá. Bátyám a vasúton dolgozik, és bizonyos időközönként hazahoz egy rakás kézkrémet és kéztisztítót, amit a MÁV ingyenesen biztosít a dolgozóinak. A kézkrém a hangzatos pr Lotion névre hallgat, igénytelen fémtubusban van, és van belőle itthon vagy 30. Színtelen, állaga híg, a leírás szerint elég egy borsónyit használni egyszerre, a valóságban kb. féltenyérnyi adagot kell kinyomni, hogy valamit érjen. Igaz ekkora adag is percek alatt nyomtalanul eltűnik az ember kezéről. Tehát szar, de legalább ingyen van.
    Nekem a pr Lotion a kedvenc kézkrémem.

    (a pihe-puhát kötőjellel írják)

    Nancy

    VálaszTörlés